Wat is KlantGeluk?

Klantgeluk is meer dan klantgericht of klantvriendelijk zijn. Het is net dat stapje extra waardoor je van jouw klanten superfans maakt.

Wat is KlantGeluk?

Klantervaringen spelen een belangrijke rol bij het kopen van producten en diensten. Klanten zijn ervaringsdeskundigen die snel en gemakkelijk een review plaatsen op onlinenetwerken. Dit kan een positieve reclame zijn, maar ook zorgen voor schadelijke publiciteit. Aandacht voor klantenservice wordt daarom steeds belangrijker. Welke extra service jij je klanten biedt waarmee je je kunt onderscheiden; het verrassingseffect met een blijvende herinnering!
Klantgeluk zorgt dat jouw klanten de promotors worden voor jouw bedrijf. In de praktijk blijkt klantgericht werken voor veel organisaties lastig te zijn. De meeste medewerkers zijn druk en daardoor teveel gefocust op hun taak. Vaak staat op papier wel dat de klant centraal staat, maar het gedrag van de organisatie/medewerkers matcht daar niet mee. En daar ligt nou precies de sleutel tot succes. Een gelukkige klant betekent goede resultaten en groei van je bedrijf. KlantGeluk dus!
×

Powered by WhatsApp Chat

×